Договір публічної оферти
Публічний договір
з індивідуальним споживачем про надання послуги з постачання
теплової енергії
Товариство з обмеженою відповідальністю «СКАН-ТЕПЛО» (далі – «Виконавець») в особі т.в.о. директора Сушарина Євгена Вікторовича, який діє на підставі Статуту, керуючись статтями 633, 634 Цивільного кодексу України, Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та іншими нормативними актами України, пропонує необмеженому колу осіб отримати послуги з постачання теплової енергії відповідно до положень цього Публічного Договору (далі – «Договір»).
Визначення термінів
Нижченаведені визначення у тексті цього Договору матимуть наступне значення:
«Будинок» закінчений будівництвом об'єкт архітектури з прибудинковою територією, відповідність якого підтверджується Сертифікатом виданим Державною архітектурно-будівельною інспекцією України / Державною інспекцією архітектури та містобудування України, якому присвоєно відповідну поштову адресу на території ІІ житлового району в районі вулиці Анатолія Луценка та вул. Маяковського у м. Бровари Київської області (ЖК «SCANDIA»);
«День» означає календарний день;
«Споживач послуги» («Споживач») - фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб.
«Приміщення Споживача» - об'єкт нерухомого майна (житлове: квартира, нежитлове: комора, комерційне нежитлове приміщення тощо), яке належить Споживачеві на праві власності або користування;
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Договір укладено відповідно до положень ст. 633, 634 Цивільного кодексу України.
Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також всіма правами та повноваженнями на укладення й виконання умов Договору.
Договір є обов’язковим для виконання Споживачем з дати його оприлюднення на веб-сайті за адресою: https://scan-teplo.com.ua/.
Для Споживача Договір є обов’язковим з моменту прийняття ним пропозиції про укладення Договору. Прийняття пропозиції може підтверджуватися:
- фактом споживання Споживачем послуг Виконавця, які надаються за цим Договором;
- оплатою Споживачем послуг Виконавця, наданих за цим Договором;
- вчиненням Споживачем інших дій, які свідчать про намір Споживача отримувати послуги Виконавця за цим Договором;
Договір укладається шляхом приєднання Споживача до запропонованого Виконавцем Договору загалом та прийняття всіх істотних умов Договору без підписання письмового примірника і має юридичну силу відповідно до положень ст. 633, 634 Цивільного кодексу України. Споживач не може запропонувати свої умови Договору.
Безумовне та повне прийняття умов Договору Споживачем полягає в здійсненні Споживачем дій, спрямованих на отримання послуг, а саме споживанні Споживачем послуг, які надаються Виконавцем за цим Договором, незалежно від наявності / відсутності підписаних між Споживачем та Виконавцем документів.
У разі, якщо правовідносини Виконавця та Споживача урегульовано угодами або договорами, укладеними у паперовій формі, зокрема, але не виключно:
- індивідуальними двосторонніми договорами, укладеними між Виконавцем та Споживачем безпосередньо;
- договорами, укладеними Виконавцем за наслідками визначення Виконавця органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах (або іншим органом - суб’єктом владних повноважень, якому делеговані функції із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг);
- договорами, укладеними Виконавцем із відповідним об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку;
то умови цього Договору застосовуються до правовідносин Виконавця із Споживачем в частині, що не суперечить умовам договорів, укладених Виконавцем у письмовій формі.
Предмет Договору
1. Виконавець зобов’язується надавати Споживачу послугу з постачання теплової енергії для потреб опалення (далі – «Послуга») відповідної якості та в обсязі відповідно до теплового навантаження Будинку, а Споживач зобов’язується своєчасно та в повному обсязі оплачувати надану послугу в строки і на умовах, що визначені цим Договором.
2. Обсяг спожитої Споживачем послуги визначається як частина обсягу теплової енергії, спожитої у Будинку, визначена та розподілена згідно з вимогами Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», та складається з:
- обсягу теплової енергії на опалення приміщення Споживача;
- обсягу теплової енергії на опалення місць загального користування та допоміжних приміщень будинку;
3. Опалювальна площа Приміщення Споживача та опалювальна площа Будинку визначена за результатами технічної інвентаризації Будинку.
4. Будинок обладнано вузлом комерційного обліку теплової енергії, технічні характеристики якого визначені виконавчою документацією на Будинок та іншими документами.
5. Приміщення Споживача не обладнане вузлом розподільного обліку теплової енергії.
Порядок надання та вимоги до якості послуги
6. Виконавець забезпечує постачання теплоносія безперервно з гарантованим рівнем безпеки, обсягу, температури.
7. Надання послуги здійснюється безперервно з урахуванням часу перерв, визначених частиною першою статті 16 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
8. Виконавець забезпечує відповідність кількісних та якісних характеристик послуги в обсязі відповідно до теплового навантаження будинку.
9. Визначення якісних та кількісних показників послуги здійснюється за показаннями вузла комерційного обліку теплової енергії.
Облік послуги
10. Обсяг спожитої у будинку послуги визначається як обсяг теплової енергії, спожитої в будинку за показаннями вузлів комерційного обліку.
11. Одиницею виміру обсягу спожитої послуги є гігакалорія (Гкал).
12. У разі виходу з ладу або втрати вузла комерційного обліку теплової енергії до відновлення його роботи або заміни ведення комерційного обліку спожитої послуги здійснюється відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Мінрегіону від 22 листопада 2018 р. № 315, з урахуванням середнього обсягу споживання теплової енергії протягом попереднього опалювального періоду, а у разі відсутності такої інформації - за фактичний час споживання протягом поточного опалювального періоду, але не менше 30 днів.
13. Початок періоду виходу з ладу вузла комерційного обліку визначається:
- за даними електронного архіву - у разі отримання з нього інформації щодо дати початку періоду виходу з ладу вузла комерційного обліку;
- з дати, що настає за днем останнього періодичного огляду вузла комерційного обліку, - у разі відсутності електронного архіву.
Кінцем періоду виходу з ладу вузла комерційного обліку є день прийняття на абонентський облік відремонтованого або заміненого вузла комерційного обліку.
14. Початок періоду відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його втратою визначається з дня, що настає за днем останнього зняття його показань. Кінцем періоду відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його втратою є дата прийняття на абонентський облік вузла комерційного обліку, встановленого на заміну втраченого.
15. На час відсутності (виходу з ладу, неможливості зняття показників) вузла комерційного обліку у зв’язку з його ремонтом, проведенням повірки засобу вимірювальної техніки, який є складовою частиною вузла обліку, ведення комерційного обліку здійснюється відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг з урахуванням середнього обсягу споживання теплової енергії протягом попереднього опалювального періоду.
Початок періоду відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його ремонтом, проведенням повірки засобу вимірювальної техніки, який є складовою частиною вузла обліку, визначається з дати, що настає за днем демонтажу вузла комерційного обліку. Кінцем періоду відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його ремонтом, проведенням повірки засобу вимірювальної техніки, який є складовою частиною вузла обліку, є день прийняття на абонентський облік.
16. Зняття показань засобів вимірювальної техніки вузла (вузлів) комерційного обліку теплової енергії здійснюється Виконавцем щомісяця, 27-го числа, близько 12 годин 00 хвилин.
18. Періодичний огляд вузла (вузлів) комерційного обліку здійснюється Виконавцем під час зняття показань.
19. Розподіл обсягу теплової енергії, спожитої в будинку, згідно з вимогами Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» здійснює Виконавець.
Ціна та порядок оплати послуги
20. Споживач вносить плату Виконавцю, яка складається з плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затвердженого тарифу на послугу та обсягу спожитої послуги.
21. Двоставковий тариф на послугу не застосовується.
22. Ціною (вартістю) послуги є встановлений відповідно до законодавства тариф на теплову енергію.
23. Тариф на теплову енергію за цим Договором визначається органом місцевого самоврядування відповідно до Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 12 вересня 2018 року №239.
24. У разі, якщо послуги за цим Договором будуть надаватися до дня затвердження тарифу на теплову енергію органом місцевого самоврядування, Споживач зобов'язується оплатити надані Виконавцем послуги (у тому періоді, в якому тариф на теплову енергію ще не біло затверджено) згідно рахунку Виконавця.
25. Коригування тарифу на теплову енергію здійснюється протягом строку його дії у випадках зміни вартості окремих складових чинних тарифів із причин, не залежних від Виконавця, зокрема, але не виключно: збільшення або зменшення мінімальної заробітної плати, податків, зборів, обов’язкових платежів, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення або зниження цін на паливно-енергетичні ресурси та інші матеріальні ресурси, а також інших складових, які змінилися незалежно від волі Виконавця.
26. У разі прийняття уповноваженим органом рішення про зміну ціни/тарифу на зазначену комунальну послугу Виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, повідомляє про це Споживача з посиланням на рішення відповідних органів шляхом розміщення відповідного повідомлення на сайті Виконавця https://scan-teplo.com.ua/.
27. У разі зміни зазначеного тарифу протягом строку дії цього договору новий розмір тарифу застосовується з моменту його введення в дію без внесення сторонами додаткових змін до цього Договору.
28. Тривалість розрахункового періоду для визначення обсягу спожитої послуги, здійснення розподілу обсягу спожитих послуг, оплати послуги Виконавцю становить один місяць.
29. Виконавець формує та у перший тиждень місяця, що настає за розрахунковим, надає рахунок на оплату послуги. Рахунок надається в електронному вигляді за допомогою електронних систем обліку розрахунків споживача. На письмову вимогу Споживача Виконавець зобов'язаний надавати рахунки на паперовому носії. Рахунок на оплату спожитої послуги надається не пізніше ніж за десять днів до граничного строку внесення плати за спожиту послугу.
Рахунок Виконавця вважається переданим (врученим) Споживачеві:
- у разі направлення через електронний кабінет Споживача, що розміщений на веб-сайті за адресою: https://scan-teplo.com.ua/ - в день розміщення на веб-сайті;
- у разі вкидання письмових повідомлень до поштової скриньки Споживача – в день поміщення у поштову скриньку (підтверджується актом Виконавця);
- у разі направлення поштової кореспонденції – згідно Правил надання послуг поштового зв'язку;
- у разі направлення повідомлень засобами електронного зв'язку (електронна пошта, повідомлена Споживачем або наявна у Виконавця), короткими текстовими повідомленнями (SMS), або через месенджери Viber, WhatsApp, Telegram – в день відправлення Виконавцем відповідного електронного повідомлення.
Допускається оплата Споживачем послуг Виконавця із використанням:
А) Національних платіжних систем України (ПРОСТІР (НСМЕП), Welsend (АБ «Укргазбанк»), PrivatMoney (АТ КБ «ПриватБанк»), Flashpay (ПрАТ «Банк Фамільний»), Система термінових переказів «Швидка копійка» (АТ «Ощадбанк»), Telegraf (АТ «Правекс-Банк»), iBox Monmey Transfer та ін.;
Б) Внутрішньодержавних небанківських платіжних систем (Поштовий переказ (АТ «Укрпошта»), ІнтерПейСервіс (ПрАТ «Запоріжзв'язоксервіс»/(ВПС «ІнтерПейСервіс»), Фінансовий світ (ТОВ «Українська платіжна система»/(ВПС «Фінансовий світ»), Розрахункова Фондова Система (ПрАТ "ФК «СУЧАСНІ КРЕДИТНІ ТЕХНОЛОГІЇ»), ГлобалМані (ТОВ «Глобалмані»), Укркарт (АТ «УКРКАРТ»), MOSST Payments (ТОВ «ФК Вап-капітал»), Forpost (ТОВ «Пост Фінанс»), Paypong (ТОВ «Європейська платіжна система»), Електрум (ТОВ «Електрум пеймент сістем»), LEO (ТОВ «ФК Леогеймінг пей»), Платисервіс (ТОВ «Платисервіс»), City24 (ТОВ "ФК «Фенікс»), AVERS № 1 (АТ "ФК «АВЕРС № 1»), UApay (ТОВ «ФК ЮАПЕЙ»), LIME MONEY (ТОВ «СМАРТ ФІНЕКСПЕРТ»), FONDY (ТОВ «ФК Елаенс»), LiqPay (АТ КБ «ПриватБанк»), iPay.ua (ТОВ «УНІВЕРСАЛЬНИЙ ДАТА ЦЕНТР» та ТОВ «Універсальні платіжні рішення»), Monego (ТОВ «Універсальні платіжні рішення»), Plategka (ТОВ «ФІНТЕКО»), e-Pay (ТОВ «Є-ПЕЙ»), iBox (ТОВ «ПЕЙБОКС»), EasyPay (ТОВ «Ізі Софт»: НФУ ТОВ ФК «Контрактовий дім», ВПС «Фінансовий світ» та ТОВ ФК «Абекор»), Payoneer, Tranzzo та ін.
Заборонено оплачувати послуги за допомогою платіжних систем, які визнані в Україні підсанкційними (WebMoney, ЮMoney, QIWI та ін.).
30. Споживач здійснює оплату за цим Договором щомісяця не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.
31. За бажанням Споживача оплата послуг може здійснюватися шляхом внесення авансових платежів.
32. Під час здійснення оплати Споживач зобов’язаний зазначити розрахунковий період, за який вона здійснюється, та призначення платежу (плата Виконавцю, сплата пені, штрафів).
33. У разі коли Споживачем не визначено розрахунковий період або якщо за зазначений споживачем період виникла переплата, Виконавець має право зарахувати такий платіж (його частину в розмірі переплати) в рахунок заборгованості Споживача за минулі розрахункові періоди, якщо така є, а якщо такої немає, - в рахунок майбутніх платежів Споживача починаючи з найближчих до дати здійснення платежу періодів (розрахункових місяців).
34. Виконавець не має права зараховувати плату Виконавцю за послугу в рахунок погашення пені та штрафів, нарахованих Споживачеві.
35. Споживач не звільняється від оплати послуги, отриманої ним до укладення цього Договору.
36. Плата за послугу не нараховується за час перерв, визначених частиною першою статті 16 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Права і обов’язки сторін
37. Споживач має право:
1) одержувати своєчасно та належної якості послугу згідно із законодавством та умовами цього Договору;
2) без додаткової оплати одержувати від Виконавця інформацію про ціну/тариф на послугу, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни / тарифу на послугу, норми споживання та порядок надання послуги, а також про її споживчі властивості. Така інформація надається засобами електронного зв’язку, зазначеними в розділі «Реквізити і підписи сторін» цього Договору, у строк, визначений Законом України «Про доступ до публічної інформації»;
3) на відшкодування збитків, завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуги та незаконного проникнення в належне йому житло (інший об’єкт нерухомого майна) Виконавця або його представників Виконавця – на підставі рішення суду, яке набрало законної сили;
4) на усунення протягом 7 днів виявлених недоліків у наданні послуги;
5) на зменшення в установленому законодавством порядку розміру плати за послугу в разі її ненадання, надання не в повному обсязі або зниження її якості;
6) на перевірку кількості та якості послуги в установленому законодавством порядку;
7) складати та підписувати акти-претензії у зв’язку з порушенням порядку надання послуги, зміною її споживчих властивостей та перевищенням строків проведення аварійно-відновних робіт;
8) без додаткової оплати отримувати від Виконавця засобами електронного зв’язку, зазначеними в розділі «Реквізити і підписи сторін» цього Договору, розрахунок розподілу обсягу спожитої послуги між споживачами будинку у строк, визначений Законом України «Про доступ до публічної інформації»;
9) без додаткової оплати отримувати інформацію засобами електронного зв’язку, зазначеними в розділі «Реквізити і підписи сторін» цього Договору, інформацію про проведені Виконавцем нарахування плати за послугу (з розподілом за періодами та видами нарахувань) та отримані від споживача платежі у строк, визначений Законом України «Про доступ до публічної інформації»;
10) звертатися до суду у разі порушення Виконавцем умов цього Договору.
38. Споживач зобов’язаний:
1) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуги, що виникли з його вини;
2) забезпечувати цілісність опалювального обладнання (батарей), яке розміщено у приміщенні Споживача;
3) оплачувати надану послугу за ціною/тарифом, встановленими відповідно до законодавства, у строки, встановлені цим Договором;
4) дотримуватися правил експлуатації опалювального обладнання (батарей);
5) у разі несвоєчасного здійснення платежу за послугу сплачувати пеню в розмірі, встановленому цим Договором;
6) власним коштом проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів і пристроїв, обладнання, іншого спільного майна, пошкодженого з його вини, яка доведена в установленому законом порядку;
7) дотримуватися вимог житлового та містобудівного законодавства під час проведення ремонту чи реконструкції житла (іншого об’єкта нерухомого майна), не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;
8) забезпечити своєчасну підготовку об’єктів, що перебувають у його власності, до експлуатації в осінньо-зимовий період;
9) інформувати протягом місяця Виконавця про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) шляхом надання Виконавцю витягу з Реєстру речових прав на нерухоме майно.
39. Виконавець має право:
1) вимагати від Споживача дотримання вимог правил експлуатації житлових приміщень, санітарно-гігієнічних правил і правил пожежної безпеки, інших нормативно-правових актів у сфері комунальних послуг;
2) вимагати від Споживача своєчасного проведення робіт з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуги, що виникли з вини Споживача, або відшкодування вартості таких робіт, якщо їх проводив Виконавець;
3) доступу до житла, інших об’єктів нерухомого майна і приміщень Споживача для ліквідації аварій, проведення технічних та профілактичних оглядів;
4) обмежити / припинити надання послуги у разі прострочення її оплати на строк більше 30 днів, крім випадків, коли якість та/або кількість послуги не відповідає умовам цього Договору;
5) звертатися до суду в разі порушення споживачем умов цього Договору;
6) на відшкодування збитків у разі наявності порушень у роботі теплового обладнання споживача, що призвели до перебоїв у технологічному процесі постачання теплової енергії.
40. Виконавець зобов’язаний:
1) забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуги згідно із законодавством та умовами цього Договору, зокрема шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів;
2) забезпечити надійне постачання обсягів теплової енергії відповідно до умов Договору та стандартів;
3) без додаткової оплати надавати Споживачу в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про ціну/тариф, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання та порядок надання послуги, її споживчі властивості, а також іншу інформацію, передбачену законодавством;
4) своєчасно проводити підготовку об’єктів житлово-комунального господарства, які перебувають у його власності (користуванні), до експлуатації в осінньо-зимовий період;
5) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Споживача і проводити відповідні перерахунки розміру плати за послугу в разі її ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених цим Договором;
6) вживати заходів до ліквідації аварій, усунення порушень якості послуги, що сталися з вини Виконавця або на об’єктах, що перебувають у його власності (користуванні), у строки, встановлені законодавством;
7) своєчасно реагувати на виклики Споживача, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) Споживача у зв’язку з порушенням порядку надання послуги;
8) своєчасно та власним коштом проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням послуги, що виникли з його вини;
9) інформувати Споживача про намір зміни ціни/тарифу на послугу обґрунтуванням такої необхідності;
10) здійснювати розподіл загальнобудинкового обсягу послуг між співвласниками багатоквартирного будинку у передбаченому законом та цим Договором порядку.
Відповідальність сторін за порушення вимог Договору
41. Сторони несуть відповідальність за невиконання умов цього Договору відповідно до законодавства та цього Договору.
42. У разі несвоєчасного здійснення платежів Споживач зобов’язаний сплатити пеню в розмірі 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу. Нарахування пені починається з першого робочого дня, що настає за останнім днем граничного строку внесення плати за послугу.
43. У разі ненадання послуги, надання її не в повному обсязі або невідповідної якості Виконавець зобов’язаний самостійно протягом місяця, що настає за розрахунковим, здійснити перерахунок вартості послуги за весь період її ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості.
44. Оформлення претензій споживача щодо ненадання послуги, надання її не в повному обсязі або неналежної якості здійснюється в порядку, визначеному статтею 27 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
45. Перевірка відповідності якості надання послуги здійснюється відповідно до Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим Договором про надання відповідних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1145. Виконавець зобов’язаний направити на виклик Споживача уповноважених представників Виконавця для перевірки якості надання послуги впродовж робочого дня, наступного за днем отримання відповідного повідомлення Споживача.
46. Виконавець не несе відповідальності за ненадання послуги, надання її не в повному обсязі або невідповідної якості під час перерв, передбачених частиною першою статті 16 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
47. Виконавець має право обмежити (припинити) надання послуги Споживачеві у разі у разі прострочення її оплати на строк більше 30 днів.
48. Виконавець надсилає Споживачеві попередження про те, що у разі непогашення ним заборгованості надання послуги може бути обмежене (припинене) електронним листом або поштою (листом з повідомленням про вручення).
49. Таке попередження надсилається Споживачеві не раніше ніж протягом наступного робочого дня після закінчення граничного строку оплати, визначеного Договором.
50. Обмеження (припинення) надання послуги здійснюється Виконавцем відповідно до частини четвертої статті 26 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» протягом 30 днів з дня отримання Споживачем попередження від Виконавця.
51. Постачання послуги у разі обмеження (припинення) її надання відновлюється в повному обсязі протягом наступного дня з дати повного погашення заборгованості за фактично спожиту послугу.
52. Витрати Виконавця з обмеження (припинення) надання послуги та з відновлення її постачання у випадках, передбачених цим пунктом, покладаються на Споживача, якому здійснювалося обмеження надання послуги, який зобов'язаний оплатити послуги щодо відновлення постачання згідно рахунку Виконавця.
Строк дії Договору, порядок і умови внесення
до нього змін, продовження його дії
53. Цей Договір укладено шляхом приєднання Споживача до запропонованого Виконавцем Договору загалом та прийняття всіх істотних умов Договору без підписання письмового примірника і має юридичну силу відповідно до положень ст. 633, 634 Цивільного кодексу України.
Приєднання до цього Договору здійснюється кожним Споживачем окремо.
Днем приєднання до цього Договору є дата, що настала раніше:
- день підписання акту приймання-передачі майнових прав на приміщення (як сукупності майнових прав) – для Споживачів, які набули приміщення згідно умов договорів купівлі-продажу майнових прав;
- день реєстрації права власності – для Споживачів, які зареєстрували право власності на приміщення в Реєстрі речових прав на нерухоме майно;
- день підписання акту приймання-передачі приміщення за договором найму або оренди, якщо умови відповідного договору не заперечують можливості оплати послуг Виконавця особами, які набули права користування приміщенням;
- день видачі ордера на житлове приміщення;
- перший день початку фактичного споживання послуг Виконавця Споживачем.
54. Споживач, який приєднався до цього Договору та не погоджується з його умовами (зокрема, якщо Споживач вважає, що позбавляється прав, які звичайно мав), має право ініціювати скликання загальних зборів співвласників Будинку з метою визначення умов надання комунальних послуг. Скликання та проведення зборів здійснюється у встановленому законодавством України порядку. У разі прийняття відповідного рішення загальними зборами співвласників, Виконавець має право відмовитися від цього Договору в односторонньому порядку, повідомивши співвласників Будинку про відмову від цього Договору. Впродовж двох місяців з дня здійснення такого повідомлення співвласники зобов’язані обрати нового виконавця послуг та розрахуватися з Виконавцем за надані послуги.
55. Для Споживача, який приєднався до цього Договору, зобов’язання за цим Договором припиняються у разі, якщо Споживач втратив право власності / користування на Приміщення, і при цьому новий Споживач приєднався до цього Договору. Попередній Споживач продовжує нести зобов’язання за цим Договором у разі, якщо права на Приміщення передано третій особі, але при цьому така третя особа не приєдналася до цього Договору в установленому ним порядку.
56. Цей Договір укладено на невизначений строк.
57. Зміни до Договору вносяться Виконавцем шляхом викладення нової редакції Договору на веб-сторінці Виконавця за адресою: https://scan-teplo.com.ua/ не пізніше ніж за 30 (Тридцять) календарних днів до дня набрання чинності новою редакцією Договору.
58. Припинення дії цього Договору не звільняє Сторони від обов’язку виконання зобов’язань, які на дату такого припинення залишилися невиконаними.
59. У разі зміни тарифу на теплову енергію з моменту його введення в дію застосовується відповідна нова ціна (вартість) послуги без внесення Сторонами додаткових змін до цього Договору.
60. Спори, що можуть виникнути у процесі виконання Договору, Сторони вирішують шляхом переговорів. Неврегульовані питання вирішуються у судовому порядку.
61. Сторони надають одна одній свою згоду на використання та обробку своїх персональних даних, в тому числі на надання їх третій особі, виключно для здійснення повноважень та дій, що необхідні для реалізації прав та виконання обов’язків, передбачених цим договором, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» та інших актів законодавства.
62. Власник персональних даних приєднанням до Договору підтверджує, що надав згоду на обробку Виконавцем персональних даних (будь-якої інформацій, що стосується його, в тому числі, однак не виключно, інформації щодо прізвища, власного імені, по батькові, паспортних даних, номерів контактних телефонів тощо (далі - Персональні дані) з метою здійснення Виконавцем своєї фінансово-господарської діяльності, пропонування повного кола послуг Виконавця.
Реквізити Виконавця:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКАН-ТЕПЛО»
04128, місто Київ, вул. Стеценка 28/63
ідентифікаційний код юридичної особи: 43883870
Версія Договору: 1.000
Адреса розміщення тексту Договору: https://scan-teplo.com.ua/
Дата розміщення Договору: 31.05.2024
Дата набрання сили редакцією Договору: 01.07.2024