Договір публічної оферти
з індивідуальним споживачем про надання послуг з централізованого водопостачання
та централізованого водовідведення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «АКВАСЕРВІС», надалі по тексту договору іменується як «Виконавець», в особі т.в.о. директора Сушарина Євгена Вікторовича, який діє на підставі Статуту, керуючись статтями 633, 634 Цивільного кодексу України, Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та іншими нормативними актами України, пропонує необмеженому колу осіб отримати послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення відповідно до положень цього Публічного Договору (далі – «Договір»).
Визначення термінів
Нижченаведені визначення у тексті цього Договору матимуть наступне значення:
«Будинок» закінчений будівництвом об'єкт архітектури з прибудинковою територією, відповідність якого підтверджується Сертифікатом виданим Державною архітектурно-будівельною інспекцією України / Державною інспекцією архітектури та містобудування України, якому присвоєно відповідну поштову адресу на території ІІ житлового району в районі вулиці Анатолія Луценка та вул. Маяковського у м. Бровари Київської області (ЖК «SCANDIA»);
«Внутрішньобудинкові системи» означає мережі, запірна та інша арматура на них, прилади та обладнання, засоби обліку та регулювання споживання житлових або комунальних послуг, які знаходяться в межах Будинку та Прибудинкової території;
«День» означає календарний день;
«Споживач послуги» («Споживач») фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб.
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Договір укладено відповідно до положень ст. 633, 634 Цивільного кодексу України.
Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також всіма правами та повноваженнями на укладення й виконання умов Договору.
Договір є обов’язковим для виконання Споживачем з дати його оприлюднення на веб-сайті за адресою: https://akvaservis.com.ua/.
Для Споживача Договір є обов’язковим з моменту прийняття ним пропозиції про укладення Договору. Прийняття пропозиції може підтверджуватися:
- фактом споживання Споживачем послуг Виконавця, які надаються за цим Договором;
- оплатою Споживачем послуг Виконавця, наданих за цим Договором;
- вчиненням Споживачем інших дій, які свідчать про намір Споживача отримувати послуги Виконавця за цим Договором;
Договір укладається шляхом приєднання Споживача до запропонованого Виконавцем Договору загалом та прийняття всіх істотних умов Договору без підписання письмового примірника і має юридичну силу відповідно до положень ст. 633, 634 Цивільного кодексу України. Споживач не може запропонувати свої умови Договору.
Безумовне та повне прийняття умов Договору Споживачем полягає в здійсненні Споживачем дій, спрямованих на отримання послуг, а саме споживанні Споживачем послуг, які надаються Виконавцем за цим Договором, незалежно від наявності / відсутності підписаних між Споживачем та Виконавцем документів.
У разі, якщо правовідносини Виконавця та Споживача урегульовано угодами або договорами, укладеними у паперовій формі, зокрема, але не виключно:
- індивідуальними двосторонніми договорами, укладеними між Виконавцем та Споживачем безпосередньо;
- договорами, укладеними Виконавцем за наслідками визначення Виконавця органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах (або іншим органом - суб’єктом владних повноважень, якому делеговані функції із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг);
- договорами, укладеними Виконавцем із відповідним об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку;
то умови цього Договору застосовуються до правовідносин Виконавця із Споживачем в частині, що не суперечить умовам договорів, укладених Виконавцем у письмовій формі.
Предмет договору
1. Виконавець зобов’язується своєчасно надавати Споживачеві послуги з централізованого водопостачання та водовідведення (далі - послуги), а Споживач зобов’язується оплачувати надані послуги за тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у порядку, строки та на умовах, що передбачені цим Договором.
2. Виконавець забезпечує якість питної води відповідно до вимог державних санітарних норм і правил з тиском питної води відповідно до параметрів, встановлених державними будівельними нормами, на межі внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку та інженерно-технічних систем приміщення споживача.
3. Послуги надаються Споживачеві безперервно, крім перерв, визначених частиною першою статті 16 Закону України «Про житлово-комунальні послуги». Умовою надання послуг з централізованого водовідведення є справність мереж Споживача.
4. Характеристика вузлів розподільного обліку води (порядковий номер, найменування та умовне позначення типу засобу вимірювальної техніки, заводський номер та ін.) визначається виконавчою та іншою документацією для кожного Будинку окремо.
У разі внесення змін до характеристики вузлів розподільного обліку води такі зміни вважаються внесеними до Договору шляхом оформлення акту взяття на абонентський облік.
5. Обслуговування, поточний ремонт внутрішньобудинкових систем, що забезпечують надання послуг у багатоквартирному будинку, здійснюються Виконавцем, за умови оплати таких послуг на умовах окремого Договору.
6. Капітальний ремонт внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, що забезпечують надання послуг, здійснюється споживачами чи залученими ними уповноваженими на виконання таких робіт особами за рахунок споживачів як мешканців багатоквартирного будинку.
Розмір плати за послуги
7. Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими органами місцевого самоврядування відповідно до закону окремо:
- на послугу з централізованого водопостачання;
- на послугу з централізованого водовідведення.
У разі прийняття уповноваженим органом рішення про зміну тарифів на послуги виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, Виконавець повідомляє про це Споживачу шляхом розміщення інформації на веб-сайті https://akvaservis.com.ua/.
9.У разі зміни тарифів у період дії Договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до Договору.
10. Плата за послуги складається з:
- плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затверджених тарифів на послугу та обсягу спожитих послуг (на послугу з централізованого водопостачання та на послугу з централізованого водовідведення);
- плати за обслуговування, поточний ремонт внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, які забезпечують надання такої послуги (якщо така послуга згідно рішення загальних зборів співвласників не надається об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку або обраним Виконавцем);
11. У разі затвердження рішенням загальних зборів співвласників багатоквартирного будинку розміру внесків за встановлення та заміну вузлів комерційного обліку, такі роботи можуть бути виконані Виконавцем, якщо вартість таких робіт обґрунтована та відповідає законодавчо встановленим нормативам.
Облік та порядок оплати послуг
12. Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць.
13. Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом.
14. Рахунки на оплату послуг формуються Виконавцем на основі показань вузлів комерційного обліку з урахуванням показань вузлів розподільного обліку відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» та надаються Споживачеві не пізніше ніж за 10 календарних днів до граничного строку внесення плати за послуги. Рахунки надаються у паперовому або в електронному вигляді (на розсуд Виконавця), зокрема шляхом доступу Споживача до електронних систем обліку розрахунків (за умови їх формування Виконавцем, у т.ч. через кабінет Споживача на веб-сайті Виконавця https://akvaservis.com.ua/). Рахунки надаються Споживачеві на безоплатній основі.
Послуги за цим Договором оплачуються Споживачем в національній валюті України – гривні шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця.
Рахунок Виконавця вважається переданим (врученим) Споживачеві:
- у разі направлення через електронний кабінет Споживача, що розміщений на веб-сайті за адресою: https://akvaservis.com.ua/- в день розміщення на веб-сайті;
- у разі вкидання письмових повідомлень до поштової скриньки Споживача – в день поміщення у поштову скриньку (підтверджується актом Виконавця);
- у разі направлення поштової кореспонденції – згідно Правил надання послуг поштового зв'язку;
- у разі направлення повідомлень засобами електронного зв'язку (електронна пошта, повідомлена Споживачем або наявна у Виконавця), короткими текстовими повідомленнями (SMS), або через месенджери Viber, WhatsApp, Telegram – в день відправлення Виконавцем відповідного електронного повідомлення.
Допускається оплата Споживачем послуг Виконавця із використанням:
А) Національних платіжних систем України (ПРОСТІР (НСМЕП), Welsend (АБ «Укргазбанк»), PrivatMoney (АТ КБ «ПриватБанк»), Flashpay (ПрАТ «Банк Фамільний»), Система термінових переказів «Швидка копійка» (АТ «Ощадбанк»), Telegraf (АТ «Правекс-Банк»), iBox Monmey Transfer та ін.;
Б) Внутрішньодержавних небанківських платіжних систем (Поштовий переказ (АТ «Укрпошта»), ІнтерПейСервіс (ПрАТ «Запоріжзв'язоксервіс»/(ВПС «ІнтерПейСервіс»), Фінансовий світ (ТОВ «Українська платіжна система»/(ВПС «Фінансовий світ»), Розрахункова Фондова Система (ПрАТ "ФК «СУЧАСНІ КРЕДИТНІ ТЕХНОЛОГІЇ»), ГлобалМані (ТОВ «Глобалмані»), Укркарт (АТ «УКРКАРТ»), MOSST Payments (ТОВ «ФК Вап-капітал»), Forpost (ТОВ «Пост Фінанс»), Paypong (ТОВ «Європейська платіжна система»), Електрум (ТОВ «Електрум пеймент сістем»), LEO (ТОВ «ФК Леогеймінг пей»), Платисервіс (ТОВ «Платисервіс»), City24 (ТОВ "ФК «Фенікс»), AVERS № 1 (АТ "ФК «АВЕРС № 1»), UApay (ТОВ «ФК ЮАПЕЙ»), LIME MONEY (ТОВ «СМАРТ ФІНЕКСПЕРТ»), FONDY (ТОВ «ФК Елаенс»), LiqPay (АТ КБ «ПриватБанк»), iPay.ua (ТОВ «УНІВЕРСАЛЬНИЙ ДАТА ЦЕНТР» та ТОВ «Універсальні платіжні рішення»), Monego (ТОВ «Універсальні платіжні рішення»), Plategka (ТОВ «ФІНТЕКО»), e-Pay (ТОВ «Є-ПЕЙ»), iBox (ТОВ «ПЕЙБОКС»), EasyPay (ТОВ «Ізі Софт»: НФУ ТОВ ФК «Контрактовий дім», ВПС «Фінансовий світ» та ТОВ ФК «Абекор»), Payoneer, Tranzzo та ін.
Заборонено оплачувати послуги за допомогою платіжних систем, які визнані в Україні підсанкційними (WebMoney, ЮMoney, QIWI та ін.).
15. Показання вузлів розподільного обліку знімаються Споживачем в останній день розрахункового періоду та надаються Виконавцеві в останній день розрахункового місяця одним із таких способів, як телефоном, факсом, або в інший спосіб, доведений Виконавцем до відома Споживача, та зазначаються Виконавцем у рахунку на оплату послуг у разі їх своєчасного надання Виконавцеві.
16. Розподіл обсягів наданих послуг між споживачами здійснюється відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої Мінрегіоном.
17. Обсяг наданих Споживачеві послуг з централізованого водовідведення визначається на рівні обсягів спожитих ним послуг з централізованого водопостачання.
18. Обсяг наданих послуг для споживачів, у яких відсутні вузли розподільного обліку, визначається відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг.
19. У разі виходу з ладу або втрати вузла комерційного обліку до відновлення його роботи або заміни ведення комерційного обліку здійснюється розрахунково відповідно до діючих методик з урахуванням середнього споживання питної води протягом попередніх 12 місяців (якщо попередніх місяців нараховується менш як 12, за фактичний час споживання послуги, але не менш як 15 діб).
20. Оплата послуг здійснюється в безготівковій формі.
21. За бажанням Споживача оплата послуг може здійснюватися шляхом внесення авансових платежів.
22. У разі несвоєчасного здійснення платежів за послуги Споживач сплачує пеню в розмірі 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.
23. На вимогу Виконавця Споживач зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми.
24. Нарахування пені починається з першого робочого дня, що настає за останнім днем граничного строку внесення плати за послуги.
25. У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості виконавець проводить перерахунок вартості послуги у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.
26. У разі виявлення у будівлі витоків води із внутрішньобудинкових систем централізованого водопостачання протягом періоду, за який здійснюється розрахунок за послуги з централізованого водопостачання, розподіл обсягів наданих послуг між споживачами здійснюється відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг.
27. Дієздатні особи, які проживають та/або зареєстровані у житлі Споживача, користуються усіма житлово-комунальними послугами та несуть солідарну відповідальність за зобов’язаннями з оплати послуг.
Права та обов’язки cторін
29. Споживач має право на:
- підключення в установленому порядку до централізованого водопостачання та водовідведення;
- забезпечення питною водою, якість якої відповідає державним санітарним нормам та правилам, кількість і режим подання якої визначаються на договірних засадах в обсязі, не меншому від нормативів питного водопостачання;
- одержання в установленому порядку повної та достовірної інформації про якість питної води та режим її постачання;
- забезпечення послугами з централізованого водовідведення відповідно до нормативів гранично допустимих концентрацій та нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин;
- пред’явлення позовів до суду про відшкодування збитків, завданих внаслідок постачання неякісної питної води, що не відповідає державним санітарним нормам та правилам, інших порушень вимог законодавства у сфері питної води, питного водопостачання та централізованого водовідведення;
- своєчасне одержання послуг належної якості згідно із законодавством і умовами Договору;
- отримання без додаткової оплати від Виконавця інформації про тарифи, розмір місячного платежу, тарифу, норми споживання та порядок надання послуг, а також про їх споживчі властивості;
- відшкодування збитків, завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг та незаконного проникнення в належне йому житло (інший об’єкт нерухомого майна);
- усунення протягом строку, встановленого законодавством, виявлених недоліків у наданні послуг;
- зменшення у встановленому законодавством порядку розміру плати за послуги у разі їх ненадання або зниження їх якості;
- проведення перевірки кількості та якості послуг у встановленому законодавством порядку (за рахунок Споживача);
- складення та підписання актів-претензій у зв’язку з порушенням порядку надання послуг, зміною їх споживчих властивостей;
- отримання без додаткової оплати інформації про проведені Виконавцем нарахування плати за послуги та отримані платежі;
- розірвання Договору за умови попередження про це виконавця не менш як за два місяці до дати розірвання Договору, за умови допуску Виконавця для здійснення технічного припинення надання послуг – не раніше дня виконання робіт щодо такого припинення.
30. Споживач зобов’язаний:
- раціонально використовувати питну воду, не допускати її витоку із внутрішньобудинкових мереж та обладнання;
- не перешкоджати здійсненню контролю за технічним станом інженерного обладнання в приміщеннях;
- утримувати в належному технічному і санітарному стані водопровідні мережі та обладнання;
- укладати договір про надання послуг у порядку і випадках, визначених законом;
- своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;
- забезпечувати цілісність обладнання вузлів обліку послуг та не втручатися в їх роботу;
- проводити за власний рахунок ремонт та заміну санітарно-технічних приладів і пристроїв, обладнання, іншого спільного майна багатоквартирного будинку, яке обслуговує більш як одне житлове та/або нежитлове приміщення, пошкоджене з його вини, яка доведена в установленому законом порядку;
- оплачувати надані послуги за тарифами та у строки, які встановлені цим Договором;
- допускати у своє житлове приміщення (інший об’єкт нерухомого майна) Виконавця (його представників) у порядку, визначеному законом, для ліквідації аварій, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних та профілактичних оглядів і перевірки показань вузлів розподільного обліку;
- дотримуватися вимог житлового та містобудівного законодавства під час проведення ремонту чи реконструкції житлового приміщення (іншого об’єкта нерухомого майна), не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;
- забезпечувати своєчасну підготовку об’єктів, що перебувають у його власності, до експлуатації в осінньо-зимовий період;
- у разі несвоєчасного здійснення платежів за послуги - сплачувати пеню в розмірі, встановленому цим договором;
- письмово шляхом подання заяви інформувати Виконавця про зміну власника житлового приміщення (іншого об’єкта нерухомого майна) та про фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житловому приміщенні Споживача, протягом 10 календарних днів з дня настання таких змін;
- надавати Виконавцеві показання наявних вузлів розподільного обліку в порядку та строки, визначені цим Договором;
- дотримуватися правил безпеки, зокрема пожежної, та санітарних норм.
31. Виконавець має право:
- здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків та споруд, вимагати термінового усунення витоків з водопровідних мереж та обладнання, забезпечувати встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку питної води відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»;
- вимагати від Споживача дотримання правил експлуатації жилих приміщень та прибудинкової території, санітарно-гігієнічних правил і правил пожежної безпеки, вимог інших нормативно-правових актів у сфері комунальних послуг;
- вимагати від Споживача проведення робіт з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини Споживача, або відшкодування вартості таких робіт;
- доступу до житлових приміщень, інших об’єктів нерухомого майна для ліквідації аварій, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних та профілактичних оглядів і перевірки показань вузлів розподільного обліку в порядку, визначеному законом і Договором;
- обмежити (припинити) надання послуг – у разі прострочення оплати послуг на строк більше 30 (Тридцяти) днів від дня, наступного за граничним днем їх оплати, встановленим цим Договором;
- звертатися до суду в разі порушення Споживачем умов договору;
- отримувати від Споживача інформацію про зміну власника житлового приміщення (іншого об’єкта нерухомого майна) та фактичної кількості осіб, які постійно проживають у житловому приміщенні споживача, у випадках та порядку, передбачених договором;
- створювати систему управління якістю, сертифіковану відповідно до національних або міжнародних стандартів акредитованими органами із сертифікації.
32. Виконавець зобов’язаний:
- забезпечувати виробництво та постачання споживачам питної води відповідно до умов Договору;
- вимагати термінового усунення витоків з водопровідних мереж та обладнання;
- вирішувати питання, пов’язані з порушенням функціонування систем централізованого водопостачання та водовідведення (аварійні ситуації), відповідно до плану оперативних дій із забезпечення споживачів питною водою у відповідному населеному пункті (районі);
- забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуг згідно із законодавством та умовами Договору;
- надавати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про тарифи, розмір місячного платежу, структуру тарифу, норми споживання послуг;
- розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги Споживача і проводити відповідні перерахунки розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, неналежної якості та в інших випадках, визначених договором;
- вживати заходів до ліквідації аварій, усунення порушень якості послуг у строки, встановлені законодавством;
- своєчасно реагувати на виклики Споживача, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) споживачів у зв’язку з порушенням порядку надання послуг;
- своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених неполадок, що виникли з його вини;
- здійснювати розподіл загальнобудинкового обсягу послуг між споживачами у передбаченому законодавством порядку;
- інформувати Споживачів про намір зміни тарифів на послуги відповідно до законодавства;
- самостійно здійснювати перерахунок вартості послуг за період ненадання, надання неналежної якості послуг.
Відповідальність сторін
33. Споживач несе відповідальність за:
- невиконання умов Договору;
- несвоєчасне внесення платежів за послуги шляхом сплати пені.
34. Виконавець несе відповідальність за:
- невиконання умов договору;
- ненадання, надання неналежної якості послуг;
- порушення прав споживачів згідно із законодавством.
Порядок обмеження (припинення) надання послуг
35. Виконавець обмежує (припиняє) надання послуг у разі:
- проведення ремонтних і профілактичних робіт згідно з будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації і користування, положеннями про проведення поточного і капітального ремонтів та іншими нормативно-правовими актами через 10 днів після повідомлення Споживачеві через засоби масової інформації, розміщення інформаційних повідомлень на дошках біля під’їздів, розміщення оголошення на веб-ресурсі Виконавця або в інший спосіб, обраний Виконавцем, із зазначенням причини та строку обмеження (припинення) надання відповідних послуг;
- ліквідації наслідків аварії, повідомивши Споживача у спосіб, обраний Виконавцем, про перерву у наданні послуг не пізніше ніж через три години з початку такої перерви. У повідомленні зазначається причина та строк перерви в наданні відповідних послуг.
36. Виконавець має право обмежити (припинити) надання послуг Споживачеві у разі непогашення в повному обсязі заборгованості за спожиті послуги протягом 15 днів з дня отримання Споживачем попередження від Виконавця.
37. Для обмеження (припинення) надання відповідної послуги Споживачеві (у разі непогашення в повному обсязі заборгованості за спожиті послуги) Виконавець надсилає Споживачеві попередження про те, що у разі непогашення ним заборгованості за спожиті послуги протягом 15 днів з дня отримання попередження надання йому послуг може бути спочатку обмежено, а потім припинено.
38. Попередження надсилається Споживачеві не раніше наступного робочого дня після закінчення граничного строку оплати послуги за цим Договором.
39. Попередження надсилається Споживачеві рекомендованим листом (з повідомленням про вручення), або шляхом повідомлення Споживачеві через його особистий кабінет, або шляхом направлення електронного листа на адресу Споживача, визначену цим Договором. Попередження вважаються отриманим Споживачем: в день вручення за даними поштової служби, або в день входу Споживача в кабінет користувача, або в день відправлення електронного листа.
40. У разі непогашення Споживачем заборгованості протягом 15 днів з дня отримання попередження, Виконавець має право обмежити (припинити) надання послуг Споживачеві.
41. Обмеження (припинення) надання послуг не є підставою для розірвання Договору.
42. Надання послуг відновлюється у повному обсязі протягом наступного робочого дня з дати повного погашення заборгованості за фактично спожиті послуги.
43. Витрати Виконавця, пов’язані з відновленням надання послуги Споживачеві, підлягають попередній оплаті Споживачем згідно окремого рахунку Виконавця.
44. Дії щодо обмеження (припинення) надання послуг не повинні призводити до:
- пошкодження спільного майна споживачів;
- порушення прав та інтересів інших споживачів.
45. У разі настання зазначених у пункті 48 Договору наслідків, такі наслідки фіксуються письмового Споживачем і Виконавцем.
Порядок оформлення претензій
46. У разі ненадання, надання неналежної якості послуг Споживач має право викликати Виконавця (його представника) для проведення перевірки кількості та/або якості наданих послуг.
47. Претензія повинна містити інформацію про те, в чому полягало ненадання, надання неналежної якості послуги, дату (період) її ненадання, надання неналежної якості, а також іншу інформацію, що характеризує ненадання послуг, надання їх неналежної якості. Претензія підписується Споживачем та уповноваженим представником Виконавця.
48. За результатами перевірки якості надання послуг складається акт-претензія відповідно до Порядку проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
49. Виконавець зобов’язаний прибути на виклик Споживача (направити представника) не пізніше ніж одного робочого дня з, дня, наступного за днем отримання повідомлення Споживача.
50. У разі проведення перевірки якості послуг з водопостачання Споживач має право здійснити забір проб та замовити дослідження якості води за власний рахунок. Інформація про забір проб зазначається в акті-претензії.
51. У разі неприбуття представника Виконавця в установлений строк або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію, такий акт-претензія підписується Споживачем та не менш як двома споживачами, які проживають у сусідніх житлових приміщеннях і надсилається Виконавцеві рекомендованим листом.
52. Виконавець протягом п’яти робочих днів вирішує питання щодо задоволення вимог, зазначених в акті-претензії, або видає (надсилає) споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. У разі ненадання Виконавцем відповіді в установлений строк претензії Споживача вважаються визнаними Виконавцем.
Форс-мажорні обставини
53. Сторони звільняються від відповідальності згідно з Договором у разі настання дії непереборної сили (надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги згідно з Договором.
54. Сторона, яка не може виконати прийнятих на себе зобов’язань внаслідок дії форс-мажорних обставин, зобов’язана в письмовій формі повідомити іншій стороні про час настання, можливу тривалість та вірогідну дату припинення дії даних обставин, підтвердивши наявність дії форс-мажорних обставин відповідними документами.
55. У разі настання форс-мажорних обставин строк дії Договору продовжується або припиняється за згодою сторін.
Порядок приєднання, строк дії та інші умови договору
56. Цей Договір укладено шляхом приєднання Споживача до запропонованого Виконавцем Договору загалом та прийняття всіх істотних умов Договору без підписання письмового примірника і має юридичну силу відповідно до положень ст. 633, 634 Цивільного кодексу України.
Приєднання до цього Договору здійснюється кожним Споживачем окремо.
Днем приєднання до цього Договору є дата, що настала раніше:
- день підписання акту приймання-передачі майнових прав на приміщення (як сукупності майнових прав) – для Споживачів, які набули приміщення згідно умов договорів купівлі-продажу майнових прав;
- день реєстрації права власності – для Споживачів, які зареєстрували право власності на приміщення в Реєстрі речових прав на нерухоме майно;
- день підписання акту приймання-передачі приміщення за договором найму або оренди, якщо умови відповідного договору не заперечують можливості оплати послуг Виконавця особами, які набули права користування приміщенням;
- день видачі ордера на житлове приміщення;
- перший день початку фактичного споживання послуг Виконавця Споживачем.
57. Споживач, який приєднався до цього Договору та не погоджується з його умовами (зокрема, якщо Споживач вважає, що позбавляється прав, які звичайно мав), має право ініціювати скликання загальних зборів співвласників Будинку з метою визначення умов надання комунальних послуг. Скликання та проведення зборів здійснюється у встановленому законодавством України порядку. У разі прийняття відповідного рішення загальними зборами співвласників, Виконавець має право відмовитися від цього Договору в односторонньому порядку, повідомивши співвласників Будинку про відмову від цього Договору. Впродовж двох місяців з дня здійснення такого повідомлення співвласники зобов’язані обрати нового виконавця послуг та розрахуватися з Виконавцем за надані послуги.
58. Для Споживача, який приєднався до цього Договору, зобов’язання за цим Договором припиняються у разі, якщо Споживач втратив право власності / користування на Приміщення, і при цьому новий Споживач приєднався до цього Договору. Попередній Споживач продовжує нести зобов’язання за цим Договором у разі, якщо права на Приміщення передано третій особі, але при цьому така третя особа не приєдналася до цього Договору в установленому ним порядку.
59. Цей Договір укладено на невизначений строк.
60. Зміни до Договору вносяться Виконавцем шляхом викладення нової редакції Договору на веб-сторінці Виконавця за адресою: https://akvaservis.com.ua/ не пізніше ніж за 30 (Тридцять) календарних днів до дня набрання чинності новою редакцією Договору.
61. Спори, що можуть виникнути у процесі виконання Договору, Сторони вирішують шляхом переговорів. Неврегульовані питання вирішуються у судовому порядку.
62. Сторони надають одна одній свою згоду на використання та обробку своїх персональних даних, в тому числі на надання їх третій особі, виключно для здійснення повноважень та дій, що необхідні для реалізації прав та виконання обов’язків, передбачених цим договором, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» та інших актів законодавства.
Власник персональних даних приєднанням до Договору підтверджує, що надав згоду на обробку Виконавцем персональних даних (будь-якої інформацій, що стосується його, в тому числі, однак не виключно, інформації щодо прізвища, власного імені, по батькові, паспортних даних, номерів контактних телефонів тощо (далі - Персональні дані) з метою здійснення Виконавцем своєї фінансово-господарської діяльності, пропонування повного кола послуг Виконавця.
Реквізити Виконавця:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ «АКВАСЕРВІС»
ідентифікаційний код 41250973
місцезнаходження: 07400, Київська обл., місто Бровари, вул. Анатолія Луценка, буд 27, офіс 29
Версія Договору: 1.000
Адреса розміщення тексту Договору: https://akvaservis.com.ua/
Дата розміщення Договору: 31.05.2024
Дата набрання сили редакцією Договору: 01.07.2024